جابجایی بیش از 187 هزار مسافر توسط كشتیرانی والفجر
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش روز جمعه ایرنا از شبكه اطلاع رسانی جامعه دریایی، كاپیتان'حمزه كشاورز' افزود: ناوگان كشتیرانی والفجر از 27 اسفند ماه جاری تا پایان تعطیلات نوروز آمادگی لازم به منظور جابجایی مسافران دریایی نوروزی از طریق بنادر جنوبی را دارد.

وی اظهارداشت: این شركت از 10 اسفند ماه جاری اقدام به پیش فروش بلیط های سفرهای دریایی نوروزی از مقاصد بندر لنگه به كیش و برعكس را در دستور كار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: در این راستا در مسیر بندر لنگه به كیش دو فروند شناور تندرو با ظرفیت حمل 600 نفر مسافر و 130 دستگاه خودرو طی سه سرویس رفت و برگشت حدود 14 هزار مسافر و گردشگر را جابجا خواهند كرد.

مدیر عامل كشتیرانی والفجر تصریح كرد: علاوه براین یك فروند شناور كاتاماران تندرو نیز با ظرفیت حمل 250 مسافر طی پنج سرویس جابجایی 45 هزار گردشگر نوروزی در مسیر بندرعباس به قشم و برعكس را در ایام نوروز بر عهده خواهند داشت.

وی اظهارداشت: همچنین دو فروند شناور مسافری با ظرفیت حمل 250 مسافر نیز در مسیر بوشهر به خارك و برعكس در طول ایام نوروز اقدام به جابجایی بیش از 17 هزار مسافر خواهند كرد.

كشاورز در خصوص سفرهای خارجی كشتیرانی والفجر گفت: یك فروند شناور كاتاماران تندرو با قابلیت حمل 250 مسافر به صورت سه سرویس منظم در هفته در مسیر خرمشهر به كویت و برعكس اقدام به جابجایی مسافران و گردشگران نوروزی خواهد كرد كه پیش بینی می شود حدود چهار هزار مسافر در طول این ایام در این مسیر جابجا شوند.

وی همچنین از جابجایی گردشگران نوروزی در مسیر بندر آفتاب به كیش خبر داد و افزود: یك فروند شناور كاتاماران در مسیر بندر آفتاب به كیش و برعكس روزانه 2هزار و 500 مسافر را در ایام نوروز جابجا خواهد كرد كه این تعداد در طول ایام نوروز به 45 هزار مسافر خواهد رسید.

به گفته این مقام مسئول، سفرهای تفریحی كشتی های آكواریوم دریایی دور جزیره كیش و همچنین تورهای دریایی كیش – بوشهر و خرمشهر در ایام نوروز نیز دایر و حدود 15 هزار گردشگر جابجا خواهند شد.

مدیر عامل كشتیرانی والفجر به ارائه تسهیلات به مسافران نوروزی اشاره كردو اظهارداشت: نرخ حمل خودرو از طریق شناورهای كشتیرانی والفجر در مسیر بندر لنگه به كیش در نوروز امسال با 8 درصد تخفیف نسبت به تعرفه مصوب اعمال می شود تا مسافران و گردشگران بتوانند خودروهای خود را در كیش به همراه داشته باشند.

كشاورز تاكید كرد: بر اساس اعلام این شركت مسافرینی كه قصد سفر به جزیره قشم را دارند می توانند از طریق اسكله حقانی بندرعباس به اسكله ذاكری قشم به صورت روزانه از كشتی های فوق مدرن این شركت استفاده كنند.

مدیر عامل كشتیرانی والفجر ادامه داد: تمامی مسافران و خودروهای سواری كه با شناورهای این شركت سفر می كنند از مزایای پوشش بیمه ای كامل برخوردار می شوند.

بنابراین گزارش، علاقه مندان می توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر به آدرس دفتر مركزی این شركت واقع در میدان هفت تیر – خیابان قائم مقام فراهانی – بالاتر از میدان شعاع – نبش كوچه شبنم – پلاك 101 مراجعه و یا با شماره تلفن های 88843387-88844371-88835154 تماس حاصل كنند.

اقتصام**9186





:: برچسب‌ها: ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: